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Zitat
Original von Magic
Moin !
Ich habe die F-104 auch...ein tolles Teil.
Aber wäre es nicht besser so ein Treffen online zu bewerkstelligen?
Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »Balu der Bär« (13. Juli 2008, 22:42)
Zitat
Original von sir_roma
also ich hab die F104 seit kurzem. Aber z.b. für den Formationsflug gibt es sicherlich besseres, nicht?
Zitat
Original von Balu der Bär
Zitat
Original von Magic
Moin !
Ich habe die F-104 auch...ein tolles Teil.
Aber wäre es nicht besser so ein Treffen online zu bewerkstelligen?
Wenn du es mir zeigst wie das geht mit dem online Fliegen ??Nie gemacht!!
Zitat
Original von sir_roma
also ich wäre auch dabei. Haber allerdings kein IR Tracker. Aber die F104 fliege ich nun seit knapp 2 Tagen
Zitat
Original von Balu der Bär
Zitat
Original von sir_roma
also ich wäre auch dabei. Haber allerdings kein IR Tracker. Aber die F104 fliege ich nun seit knapp 2 Tagen
Ir Tracker habe ich auch nicht....
Ich dachte ja für den Anfang mal an die basics, wie in der Formation zu bleiben, bei der Landung und beim Start und dergkeichen...
Zitat
Landing distance of the F-104, like any other aircraft, depends on weight , elevation, and temperature. At sea level & 15 deg C, total distance from 50 feet to stop is about 5,000 feet. Ground roll is about 2,500 feet. This is providing all systems are operative. Increase total distance by 50% if using manual brakes. Add about 2,000 feet for landing with Takeoff Flaps and no Drag Chute. Climb rate in landing configuration at Mil power is 2,500 to 3,000 feet per minute.
Over fly runway at 1500 ft AGL, 325 kts and flaps "Takeoff"
Gear Down - below 260 kts
Flaps "Land" - 210 to 240 kts
Note: Keep your hand on the flap lever until proper flap extension and Boundary Layer Control system operation is verified. If significant unwanted roll is encountered, return flaps to their last position immediately
Maintain 200 kts during turn to final
Fly final approach at 170 kts + 5 kts per 1,000 lbs fuel over 1,000 lbs.
Note: Do not reduce power to less than 82% until touchdown, as the stall speed will increase due to the loss of air to the "BLC". Unwanted roll will also result as the engine decelerates unless you are on the ground.
Touchdown 150 kts minimum
Throttle - Idle
Nosewheel on ground
Nosewheel Steering - Engaged
Drag Chute - Deploy
Brakes - as required
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