Lieber Besucher, herzlich willkommen bei: . Falls dies Ihr erster Besuch auf dieser Seite ist, lesen Sie sich bitte die Hilfe durch. Dort wird Ihnen die Bedienung dieser Seite näher erläutert. Darüber hinaus sollten Sie sich registrieren, um alle Funktionen dieser Seite nutzen zu können. Benutzen Sie das Registrierungsformular, um sich zu registrieren oder informieren Sie sich ausführlich über den Registrierungsvorgang. Falls Sie sich bereits zu einem früheren Zeitpunkt registriert haben, können Sie sich hier anmelden.
Zitat von »Captain Sim«
Weapon for FSX
Whether we like it or not but weapon is one of the key parts of the real world: si vis pacem, para bellum. MS Flight Simulator always was lacking that part. But not anymore!
Captain Sim Weapon for FSX is the first and the only true combat expansion ever made for any version of MS Flight Simulator.
It delivers a list of never seen before features including:
• Works with any FSX aircraft/rotorcraft.
• Free flight, no missions required
• Strikes air, ground and sea traffic
• DirectX 9/10 compatible
Weapon control panel
• 2D panel provides total system control on any FSX aircraft/rotorcraft.
• 100% supported by keyboard assignments
Radar
• Air-to-Sir and Air-to-Surface modes
• Search mode
• LCOS mode
• Target tracking mode
• Up to 200km range
HUD
• Navigation steering mode
• TACAN steering mode
• ILS Steering mode
• Search mode
• LCOS mode
• IR seeker mode
• IR tracking mode
• Radar tracking mode
• 2D and VC versions
• VC collimation *
• VC auto-calibration
• Supports full range of FSX zoom (from 0.30 to unlimited)
• Clear GDI graphics
Weapon selection *
• M60C gun
• GSH-30 cannon
• M61 Vulcan cannon
• Hydra 70 rockets
• Zuni 127 rockets
• AIM-7E Sparrow III
• AIM-9 Sidewinder
• R-73M2
• R-60
• AIM-132 ASRAAM
• AGM-88 HARM
• Kh-29
• ALARM
• AS.34 Kormoran
• Expandable to unlimited
Target damage model *
Realistic physics of gradual partial to total damage.
Realistic Weapon physics engine *
Each shot is driven by realistic weapon physics engine.
Weapon simobjects
Each shot has its own realistic but optimized visual model
Sounds *
Weapon and target fire, launch, hit, splash and explosion sounds.
Visual effects *
Weapon and target fire, wake, smoke, launch, hit, splash, explosion and damage effects.
Weapon loader
Provides one-click installation to any FSX aircraft/rotorcraft.
Armed versions of F/A-18 or LX-45 aircraft
Adds one armed aircraft depending on you simulator version (Acceleration or SP2)
Military sceneries and aircraft set *
Nineteen military AI aircraft types provides military operations over ten areas of the world. Expandable.
Keyboard/joystick support *
System totally supported by editable keyboard assignments.
Unparalleled configuration and modification flexibility
• Unlimited number of weapon types can be added, edited or removed.
• Unlimited number of weapon subtypes can be added, edited or removed.
• Unlimited number of weapon types fire modes (single, dual, custom, auto, unlimited ect) can be added, edited or removed.
• Unlimited number of weapon stores can be added, edited or removed.
• Unlimited number of weapon simobjects can be added, edited or removed.
• All weapon settings are editable.
• All sound settings are editable.
• All visual effects settings are editable.
• All control keys can be reassigned.
No programming skills required. See SDK for details.
SDK
• Weapon customization for advanced users.
• Weapon integration into third-party projects.
* indicates user-customizable feature
For details please see User's Manual
The Weapon for FSX is a pilot project, so its further development is totally depends on the initial flightsim community feedback (sales). For details on the further development options please read the Manual.
[Quelle: CaptainSim.com]
Dieser Beitrag wurde bereits 3 mal editiert, zuletzt von »Flugingenieur« (6. Februar 2011, 16:12) aus folgendem Grund: Bild-Verlinkung hinzugefügt.
The Weapon for FSX is a pilot project, so its further development is totally depends on the initial flightsim community feedback (sales)
Desweiteren wird niemand gezwungen, sich dieses Addon zuzulegen bzw. Gebrauch davon zu machen oder ?
Dieser Beitrag wurde bereits 2 mal editiert, zuletzt von »hasegawa« (8. Februar 2011, 19:06)
Dieser Beitrag wurde bereits 2 mal editiert, zuletzt von »Panavia« (8. Februar 2011, 19:32)
und jeder kann seinen Flusi herrichten wie er will.
Benutzerinformationen überspringen
Virtueller Landschaftsgärtner
Wohnort: Hövelhof (zwischen EDLP-Paderborn und ETUO-Gütersloh)
Daher verstehe ich auch die Diskussion nicht , wer nicht will das sein Flusi militärisch genutzt wird der sollte eben keine Militärflieger auf der Platte haben.
Mir deucht es wird hier doch etwas an den Haaren herbei gezogen ... macht es doch wie der " alte Fritz " und last jeden nach seiner Fason selig werden
Wach auf Junge. Das ist nur die schöne, klinisch saubere Sim-Welt. Zieh Dir mal ein paar echte Filme von den Schießkameras rein.
Ich für meinen Teil werd dieses Addon nicht in Anspruch nehmen,
Wenn ich aber meiner Schwester versichere das der Sim auch für ihren Sohnemann mit 10 Jahren geeignet ist, und sie liest welche Möglichkeiten außer der Flugsimulation
noch angedacht werden, so muss ich mich selbst revidieren. Und ein 10jähriger Junge wie mein Neffe hat schnell herausgefunden wie's geht.
Das würde ich Konsequent nennen , andernfalls wäre das für mich nur halbherzig. Wäre genauso wenn man einen Vibrator in der Nachtischschublade einer 16jährigen liegen läst , aus dem man vorher die Batterien entfernt hat ... es soll ja schließlich nichts passieren
Dieser Beitrag wurde bereits 4 mal editiert, zuletzt von »Lumpi« (19. Februar 2012, 10:28)
Forensoftware: Burning Board® 3.0.24, entwickelt von WoltLab® GmbH